MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Un estudi d’Esade vol dividir Europa en regions ‘free’ per salvar el turisme – Es permetria viatjar els seus ciutadans a les zones considerades lliures de la Covid-19

Un estudi d'Esade vol dividir Europa en regions 'free' per salvar el turisme Es permetria viatjar els seus ciutadans a les zones considerades lliures de la Covid-19

https://www.diariandorra.ad/noticies/nacional/2020/05/06/un_estudi_esade_vol_dividir_europa_regions_free_per_salvar_turisme_160638_1125.html

El Centre de Polítiques Econòmiques EsadeEcPol, situat al campus d’Esade a Madrid, es considera a si mateix un think tank independent i interdisciplinari, compromès amb l’excel·lència i especialitzat en l’impuls de les reformes i la millora de les polítiques econòmiques a Espanya. La seva missió, assenyalen al lloc web, és l’articulació d’espais transversals de consens per impulsar polítiques públiques basades en l’evidència. I des que va esclatar la crisi sanitària, ara ja també econòmica, provocada pel coronavirus ha emès una sèrie d’informes relacionats amb les conseqüències de la pandèmia, el darrer dels quals proposa una estratègia per salvar el turisme.
Els autors de la proposta, Miquel Oliu-Barton (professor associat de Matemàtiques de la Universitat de París-Dauphine) i Bary Pradelski (professor associat d’Economia de l’Institut Oxford-Man), parteixen del fet que molts estats membres de la Unió Europea han posat en marxa els seus plans de desconfinament per regions. I que a mesura que la incidència del virus vagi disminuint, la mobilitat entre aquestes regions s’anirà normalitzant, seguint una estratègia de zones verdes.
L’estudi proposa elevar aquest plantejament en l’àmbit de la Unió Europea i també de països de l’espai Schengen que no pertanyen al club de Brussel·les i també d’altres com seria el cas d’Andorra. Un Estat que l’estudi considera ara mateix com una zona que encara no està lliure de la malaltia.

“La idea és senzilla: permetre la mobilitat de persones entre les zones verdes de diferents països europeus a través d’una xarxa de regions certificada per les institucions comunitàries”, assenyalen, per afegir que “ben articulada i amb suficients garanties, aquesta proposta podria salvar la temporada turística d’estiu al sud d’Europa, mitigant així els enormes costos econòmics que el tancament al turisme internacional pot suposar per a aquests països”.“La idea és senzilla: permetre la mobilitat de persones entre les zones verdes de diferents països europeus a través d’una xarxa de regions certificada per les institucions comunitàries”, assenyalen, per afegir que “ben articulada i amb suficients garanties, aquesta proposta podria salvar la temporada turística d’estiu al sud d’Europa, mitigant així els enormes costos econòmics que el tancament al turisme internacional pot suposar per a aquests països”.

Tots dos insisteixen en el fet que “ens enfrontem a un estiu negre per al turisme, amb enormes limitacions per realitzar viatges internacionals”. Aquestes restriccions en els desplaçaments “perjudicaran encara més” les economies ja molt afeblides dels països de sud d’Europa perquè depenen del turisme molt més que les dels països de nord. A més dels seus efectes directes sobre el PIB, “això pot debilitar també els fràgils equilibris dins de la UE i posar en perill el seu futur”.
Es basen en l’estratègia de desconfinament de França, Espanya i Itàlia, que consisteix a desconnectar diferents zones geogràfiques prohibint els desplaçaments innecessaris etiquetant cada regió amb el color vermell (si el virus no està controlat) o verd (si està sota control), per tal d’evitar la propagació de virus pel territori i poder reiniciar l’activitat econòmica a una escala més local quan sigui segur fer-ho.
“És extremament important que els indicadors que permetin determinar si una zona és verda o vermella siguin fiables”, diuen. Per això, tant aquests indicadors, com les mesures sanitàries i les restriccions de mobilitat que impliquen aquestes etiquetes, “hauran de ser definides per les autoritats sanitàries competents”.
El treball proposa elevar aquest plantejament de zonificació a escala paneuropea. Si una regió és considerada segura per una autoritat europea comuna, se li atorgaria l’etiqueta verda UE i es podria viatjar entre aquestes zones verdes amb la mateixa garantia de seguretat que entre zones verdes d’un mateix país.
Les zones verdes entrarien a formar part de la xarxa certificada de zones verdes, que creixeria a mesura que progressi la contenció de virus. “Permetre els viatges entre zones verdes pot ajudar a salvar el sector turístic i, molt probablement, a millorar la viabilitat econòmica de diversos països europeus”, indiquen, per afegir que cal deixar clar que “els viatges i el turisme són segurs”.

https://www.diariandorra.ad/noticies/nacional/2020/05/06/un_estudi_esade_vol_dividir_europa_regions_free_per_salvar_turisme_160638_1125.html