MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Ordino dissabte els més impacients ja feien cua a Arcalís a primera hora del matí els esquiadors tenien moltes ganes d’estrenar la temporada 2019 la 1a estació que obre aquest any 2019 a Andorra

La meteorologia ha acompanyat, dissabte va ser un dia assolellat i durant la nit va caure una lleugera nevada que va deixar 15 cm més de neu pols. Els que han visitat l'estació diumenge s'han trobat una jornada combinada amb sol i nevades febles a primera hora del matí.

La meteorologia ha acompanyat, dissabte va ser un dia assolellat i durant la nit va caure una lleugera nevada que va deixar 15 cm més de neu pols. Els que han visitat l'estació diumenge s'han trobat una jornada combinada amb sol i nevades febles a primera hora del matí.

Ordino dissabte els més impacients ja feien cua a les taquilles a Arcalís des de primera hora del matí i és que els esquiadors tenien moltes ganes d'estrenar aquesta temporada la 1a estació que obre aquest any 2019
Ordino dissabte els més impacients ja feien cua a les taquilles a Arcalís des de primera hora del matí i és que els esquiadors tenien moltes ganes d’estrenar aquesta temporada la 1a estació que obre aquest any 2019

Dissabte els més impacients ja feien cua a les taquilles a Arcalís des de primera hora del matí i és que els esquiadors tenien moltes ganes d’estrenar aquesta temporada la 1a estació que obre aquest any 2019, que serà una de les més llargues dels últims anys i en la qual l’estació espera assolir la xifra de 170 dies d’obertura, estant operativa fins al 3 de maig.

En aquests dos primers dies de la temporada els esquiadors han trobat al voltant del 40% del domini obert i una gran qualitat de neu gràcies a les nevades d’aquests últims dies.

La meteorologia ha acompanyat, dissabte va ser un dia assolellat i durant la nit va caure una lleugera nevada que va deixar 15 cm més de neu pols. Els que han visitat l’estació diumenge s’han trobat una jornada combinada amb sol i nevades febles a primera hora del matí.