MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Laura Mas defensa la seguretat del nou parc del Pas davant els dubtes denunciats pel PS

Decàleg per a prevenir els ciberatacs. L'Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat una dossier per conscienciar a la població sobre els programes maliciosos i els consells per no caure en el parany dels ciberdelinqüents. L’Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat un dossier per conscienciar la ciutadania sobre els programes maliciosos anomenats “malware”. Els ciberdelinqüents aprofiten aquests atacs per treure diners o informació personal dels afectats i en aquest decàleg es vol donar les eines per tal de no caure en la trampa. El “malware” és el terme genèric que s’utilitza per a qualsevol mena de programari maliciós que ha estat dissenyat per causar danys o aprofitar les vulnerabilitats de la xarxa. Des de l’ANC-AD s’exposa que les dades que els ciberdelinqüents volen extreure fan referència a la informació financera dels afectats, contrasenyes o missatges personals, entre altres. En l’actualitat, existeix un ampli ventall de programari maliciós i cada dia n’apareixen de diferents. Entre aquests, hi ha els virus a través de missatges de correu electrònic i quan s’obren s’infecta el dispositiu. Un altre dels més coneguts és el ransomware. Segons l’Agència Nacional de Ciberseguretat aquest és un dels més rendibles i més populars entre els ciberdelinqüents. Un cop instal·lat xifra els arxius i a continuació s’exigeix el rescat, el qual, diu, no s’ha de pagar mai. Altres malware són els cucs, troians o adware. COM ENS PODEM PROTEGIR? Una de les accions per protegir els nostres dispositius dels atacs d’aquests programes maliciosos és tenir actualitzat en tot moment el sistema operatiu i les aplicacions. Mai s’ha de clicar en finestres emergents i cal limitar el nombre d’aplicacions instal·lades. Tampoc s’ha de prestar el nostre telèfon mòbil i només s’ha de comprar o descarregar programari de confiança.

Davant la pregunta formulada pels socialdemòcrates, a qui la majoria ha volgut recordar que «també van aprovar el projecte i les seves mesures de seguretat», la cònsol majori ha defensat que «les tanques de seguretat tenen una realça de 20 centímetres en comparació al que estableix la normativa». Arriben, doncs, fins als 115. A banda, hi ha panells transparents perquè els nens no puguin pujar. També «s’ha evitat ficar mobiliari a prop» que permeti ajudar-se per superar la barana. [related:articles:1] Les explicacions, però, no han convençut els consellers del PS. Rios ha argumentat que «no cal ser tècnic per veure que és insuficient» i ha alertat que «al teulat de l’antiga guarderia s’han vist persones». Per tant, al seu entendre, «existeix un greu problema de seguretat quan la gent ja està fent ús de l’espai». Per això, ha instat la cònsol que «no esperi que passi alguna cosa, que algú prengui mal», tot advertint que «la responsabilitat recauria sobre vostè». El representant de PS+I ha lamentat que Mas «s’enroqui a dir que l’obra està ben feta i que no s’ha de fer res». Per la seva banda, la consellera d’Agrupament Encampadà, Esther Vidal, ha admès que no li acaba de fer el pes l’estat actual del par. «Vaig anar diumenge. Cert que les tanques estan més altes però també que es pot passar al teulat. Tenim constància d’alguna queixa», ha explicat. Per això, ha apuntat que «potser toca posar ni que sigui un senyal». Durant la sessió, Rios ha admès que havien donat el vistiplau al projecte però ha posat en relleu que «el vam tenir només 48 hores abans de la reunió de la comissió» i que «tampoc tenim coneixements urbanístics». Llavors, «vam valorar que el projecte estava ben fet i vam fer aportacions». Ja en roda de premsa, Rascagneres ha volgut puntualitzar que «la resta de membres de la comissió d’obres públiques el vam tenir al mateix temps» i ha indicat que «potser gasto el meu temps a llegir tots els documents i ell no».