MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

La dona que va llançar cocaïna pel celobert esquiva també l’expulsió per la via penal

Decàleg per a prevenir els ciberatacs. L'Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat una dossier per conscienciar a la població sobre els programes maliciosos i els consells per no caure en el parany dels ciberdelinqüents. L’Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat un dossier per conscienciar la ciutadania sobre els programes maliciosos anomenats “malware”. Els ciberdelinqüents aprofiten aquests atacs per treure diners o informació personal dels afectats i en aquest decàleg es vol donar les eines per tal de no caure en la trampa. El “malware” és el terme genèric que s’utilitza per a qualsevol mena de programari maliciós que ha estat dissenyat per causar danys o aprofitar les vulnerabilitats de la xarxa. Des de l’ANC-AD s’exposa que les dades que els ciberdelinqüents volen extreure fan referència a la informació financera dels afectats, contrasenyes o missatges personals, entre altres. En l’actualitat, existeix un ampli ventall de programari maliciós i cada dia n’apareixen de diferents. Entre aquests, hi ha els virus a través de missatges de correu electrònic i quan s’obren s’infecta el dispositiu. Un altre dels més coneguts és el ransomware. Segons l’Agència Nacional de Ciberseguretat aquest és un dels més rendibles i més populars entre els ciberdelinqüents. Un cop instal·lat xifra els arxius i a continuació s’exigeix el rescat, el qual, diu, no s’ha de pagar mai. Altres malware són els cucs, troians o adware. COM ENS PODEM PROTEGIR? Una de les accions per protegir els nostres dispositius dels atacs d’aquests programes maliciosos és tenir actualitzat en tot moment el sistema operatiu i les aplicacions. Mai s’ha de clicar en finestres emergents i cal limitar el nombre d’aplicacions instal·lades. Tampoc s’ha de prestar el nostre telèfon mòbil i només s’ha de comprar o descarregar programari de confiança.

Tot es remunta al desembre del 2020. La policia va acudir a l’edifici on vivien dos dels processats -el tercer no va recórrer la sentència- alertats per una fuita d’aigua. La seva presència, però, va espantar i van pensar que anaven a per ells. I van llançar la cocaïna que tenien al seu pis (27 grams) pel celobert. Posteriorment, quan pensaven -erròniament- que era segur van intentar recuperar-la. I va ser llavors que se’ls va enxampar. Arran de la descoberta, es va iniciar el procediment penal, ja que s’entenia que tots dos juntament amb una tercera persona formaven part d’un entramat de distribució de cocaïna. Així ho va considerar també Corts, que va imposar penes de tres anys ferms als dos homes i de 18 mesos, dels quals dotze de compliment efectiu a la jove. A banda, també se la volia fer fora del país durant una dècada. [related:articles:1] De fet, administrativament ja s’havia intentat. Mentre encara avançava el procés penal, s’havia dictat ordre d’expulsió des del ministeri d’Interior. La dona va recórrer la decisió a la Justícia i, finalment, va arribar al TC. I el Constitucional li va donar la raó. Per tant, el seu foragitament va ser revocat finalment. Pel que fa al cas davant el Superior, l’advocada de la noia havia reclamat que s’anul·lessin les transcripcions dels missatges de Whatsapp que l’incriminaven. Bàsicament perquè no es van extreure les dades si no simplement es van aportar captures de pantalla i això va impedir presentar una prova de descàrrec. Per això, entenia que s’havia vulnerat el seu dret a la defensa. El Superior, però, no ha admès aquest extrem, però sí reconeix que la participació de la dona en el tràfic era limitada. Per això ha acabat tocant la pena inicialment imposada per Corts. Es mantenen els 18 mesos, però la part ferma baixa de 12 a 6. I, sobretot, s’anul·la l’expulsió. Menys sort ha tingut l’altre processat que havia presentat recurs d’apel·lació. Es tracta de qui era la parella de la dona i a qui es considera principal responsable del punt de venda. En el seu cas, es manté la pena ja imposada en primera instància: tres anys ferms de presó.