MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Els propietaris de terres demanen «fiscalitzar més la inversió estrangera» per evitar l’especulació

Decàleg per a prevenir els ciberatacs. L'Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat una dossier per conscienciar a la població sobre els programes maliciosos i els consells per no caure en el parany dels ciberdelinqüents. L’Agència Nacional de Ciberseguretat ha elaborat un dossier per conscienciar la ciutadania sobre els programes maliciosos anomenats “malware”. Els ciberdelinqüents aprofiten aquests atacs per treure diners o informació personal dels afectats i en aquest decàleg es vol donar les eines per tal de no caure en la trampa. El “malware” és el terme genèric que s’utilitza per a qualsevol mena de programari maliciós que ha estat dissenyat per causar danys o aprofitar les vulnerabilitats de la xarxa. Des de l’ANC-AD s’exposa que les dades que els ciberdelinqüents volen extreure fan referència a la informació financera dels afectats, contrasenyes o missatges personals, entre altres. En l’actualitat, existeix un ampli ventall de programari maliciós i cada dia n’apareixen de diferents. Entre aquests, hi ha els virus a través de missatges de correu electrònic i quan s’obren s’infecta el dispositiu. Un altre dels més coneguts és el ransomware. Segons l’Agència Nacional de Ciberseguretat aquest és un dels més rendibles i més populars entre els ciberdelinqüents. Un cop instal·lat xifra els arxius i a continuació s’exigeix el rescat, el qual, diu, no s’ha de pagar mai. Altres malware són els cucs, troians o adware. COM ENS PODEM PROTEGIR? Una de les accions per protegir els nostres dispositius dels atacs d’aquests programes maliciosos és tenir actualitzat en tot moment el sistema operatiu i les aplicacions. Mai s’ha de clicar en finestres emergents i cal limitar el nombre d’aplicacions instal·lades. Tampoc s’ha de prestar el nostre telèfon mòbil i només s’ha de comprar o descarregar programari de confiança.

La Junta directiva de l’APTA amb el seu president, Josep Duró, al capdavant s’ha reunit amb els candidats per traslladar-los la seva preocupació davant el creixement urbanístic que viu Andorra. Consideren que «la gran pressió urbanística que hi ha al país és conseqüència d’una Llei General d’Ordenament Territorial i Urbanisme obsoleta, una manca de planificació global de les necessitats urbanístiques i una inversió estrangera basada en la construcció i l’economia especulativa». En un comunicat, reclamen més seguretat jurídica per protegir els terrenys i «fiscalitzar més les inversions foranes, amb una visió global que tingui com a objectiu vetllar per la qualitat i defineixi les obligacions als promotors per mitigar el caire especulatiu». L’APTA lamenta que no se’ls tingui en compte tant des del Govern com des del Consell General a l’hora de prendre decisions i recorden que representen dues terceres parts de les terres no construïdes Els propietaris de terrenys lamenten que tant des del Govern com des del Consell General no se’ls tingui en consideració a l’hora d’aportar els seus punts de vista, tenint en compte que qualsevol decisió que es prengui afecta directament al seu patrimoni. En aquest sentit, han recordat als candidats que representen dues terceres parts de la superfície de terres no construïdes al país. Finalment, des de l’entitat s’ha lliurat als candidats un informe de la professora de la Universitat de Tolosa, Danielle Cabanis, que ha realitzat en el marc de col·laboració i assessorament que manté amb l’APTA.