MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Dice la prestigiosa revista Forbes que si no haces content marketing estás muerto

Dice la prestigiosa revista Forbes que si no haces content marketing estás muerto. Y es que según los últimos estudios publicados por varias empresas especializadas como Marketing Profs and Curata, el 75% de las empresas está aumentando su inversión en marketing de contenidos y el 43% de ellas está incrementado el personal dedicado a este tema

Dice la prestigiosa revista Forbes que si no haces content marketing estás muerto. Y es que según los últimos estudios publicados por varias empresas especializadas como Marketing Profs and Curata, el 75% de las empresas está aumentando su inversión en marketing de contenidos y el 43% de ellas está incrementado el personal dedicado a este tema

Dice la prestigiosa revista Forbes que si no haces content marketing estás muerto. Y es que según los últimos estudios publicados por varias empresas especializadas como Marketing Profs and Curata, el 75% de las empresas está aumentando su inversión en marketing de contenidos y el 43% de ellas está incrementado el personal dedicado a este tema. De lo que no cabe duda, es de que el marketing de contenidos funciona. 

Según cifras publicadas por Genwords, en América Latina y España, el 98% de las empresas ya desarrolla estrategias de content marketing, aspecto que da sentido a que el 25% de las inversiones en publicidad del pasado año se destinaran a este tipo de estrategia.

Los directores de marketing de las grandes compañías tienen muy claro la necesidad de contar con un equipo central de marketing de contenidos. Este tipo de estrategias se basa en generar contenidos que no hablen de nuestra marca, es decir, contenidos centrados en el usuario final y no en nuestro hotel ni en nuestras ofertas.

Y es que este contenido agrega mucho valor, por eso funciona. Puede incluir unos destellos de nuestra marca, pero entrelazado siempre con el mensaje basado en el valor del usuario. Tanto funciona además que el 70% de los usuarios prefiere conocer a una empresa a través de estrategias de marketing de contenidos que mediante anuncios publicitarios convencionales.

¿Recordáis el salto desde la estratofera organizado por RedBull? Nunca la marca dio a nadie tantas alas como ese día.