MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Mèxic investiga Jordi Segarra Tomàs per blanqueig

Mèxic investiga Jordi Segarra per blanqueig la fiscalia sospita d’un dipòsit de 36 milions de pesos fet a una empresa del consultor polític andorrà

Mèxic investiga Jordi Segarra per blanqueig la fiscalia sospita d’un dipòsit de 36 milions de pesos fet a una empresa del consultor polític andorrà

https://www.diariandorra.ad/noticies/nacional/2020/01/08/mexic_investiga_jordi_segarra_per_blanqueig_155737_1125.html

Males notícies per al món de la comunicació a Andorra Jordi Segarra Tomàs propietari de Segarra & Terés una de les empreses més prestigioses i professionals de comunicació del País, (Empresa acreditada que fins i tot que ha treballat per OBAMA)

Això és inadmissible, que els millors professionals estiguin penjant d’un fil gràcies a notícies falses o manipulades. La seva empresa és una empresa que fa tasques de consultoria de comunicació institucional i corporativa internacional sempre amb molt d’èxit (Algú que els i té mania), i que ha desenvolupat projectes a Andorra, Espanya, Estats Units i Mèxic. L’empresa va ser fundada l’any 2004 pel lleidatà Àlex Terés i Ulier, professor de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida i empresari d’empreses de comunicació; i l’andorrà Jordi Segarra i Tomàs, periodista. Són membres de l’Associació Europea de Consultors Polítics (EAPC). 

 

La fiscalia general de la República de Mèxic investiga el consultor polític andorrà i estrateg de campanyes electorals Jordi Segarra Tomás per un possible delicte de blanqueig de capital durant els anys que va ser responsable de les campanyes electorals del Partit Revolucionari Institucional (PRI). Així ho afirmen diversos mitjans mexicans. La principal sospita que tenen les autoritats federals és un dipòsit de 36 milions de pesos que es va fer al compte d’una empresa de Segarra. L’acusat va ser identificat per la unitat d’intel·ligència financera (UIF), per una investigació relacionada amb Emilio Lozoya, exdirector de Pemex, i Alonso Ancira Elizondo, propietari d’Altos Hornos de México (AHMSA), per la compra milionària d’una planta de ferralla. Segons les informacions publicades, la investigació se centra en les discrepàncies que hi ha entre la xifra d’ingressos i els dipòsits que l’empresa de Segarra va declarar a la hisenda del país nord-americà, i recorden la feina que va fer el consultor en les campa­nyes electorals de diferents polítics durant l’època que Enrique Ochoa liderava el PRI, l’any 2017. Els mitjans mexicans assenyalen que en la investigació contra Segarra hi figura que entre el 2017 i el 2018 va rebre als seus comptes personals 5,4 milions de pesos de Comercializadora Prato. Quant a aquesta empresa, els mitjans mexicans expliquen que la UIF diu que és una “façana” que en aquells dos anys va tenir dipòsits per import de 116,8 milions de pesos, i en el mateix període es van retirar un total de 102,4 milions del compte de Prato entre els quals apareixen pagaments a Jordi Segarra. 

La Fiscalía General de la República (FGR) investiga por lavado de dinero a Jordi Segarra Tomás, consultor político y estratega de campañas electorales que trabajó para el PRI.Segarra, nacido en Andorra, fue ubicado por la Unidad de Inteligencia Financiera (UIF), por la investigación relacionada contra Emilio Lozoya, ex director de Pemex y Alonso Ancira Elizondo, dueño de Altos Hornos de México (AHMSA), por la compra millonaria de una planta chatarra.El principal indicio que tienen las autoridades federales es un depósito de 36 millones de pesos que realizó AHMSA a la empresa EECJS, propiedad de Segarra.Los ingreso y depósitos discrepan con sus reportes declarados ante Hacienda. 

https://www.elimparcial.com/mexico/Investigan-por-lavado-de-dinero-a-ex-asesor-de-campanas-del-PRI-20200107-0014.html