MARQUETING DE CONTINGUTS

Empreses Andorra | Ofertes Andorra | Esdeveniments Andorra | Anuncis Andorra | Empreses 🛑 EMPRESARI: Estàs jugant amb el futur del teu negoci? T.+376360387. En el món del màrqueting digital, l'aparença no ho és tot. Malauradament, veiem com moltes empreses a Andorra posen la seva reputació i els seus actius digitals en mans d'"experts" amb només tres mesos de formació en línia amb cursos de dubtosa qualitat i una maca d’experiència total. Tots ells creuen que una bona estratègia de comunicació funciona amb una noia guapa que parla d’una determinada empresa i a més veiem la mateixa noia guapa a molts vídeos d’Andorra. Igual ens parla de cafè que de cotxes! El resultat? Errors estratègics que costen molts diners. Des de l'eliminació de blogs amb centenars d'articles de valor, fins al buidatge de comptes d'Instagram que havien trigat anys o mesos a construir una comunitat real. Són accions que destrueixen la visibilitat i la confiança del potencial client. ⚠️ Un curs de tres o sis mesos no substitueix una vida d'experiència. Amb més de 40 anys de trajectòria en el màrqueting fora de línia i en línia, he après el que realment funciona a llarg termini. La meva tasca com a professor de les millors escoles de negocis i a la Universitat a Espanya m'ha permès formar líders i entendre l'arquitectura d'una comunicació que ven. Amb Experiencia amb multinacionals o fins i tot a l’Agrícola Regional empresa que gestiona les botigues, l’editorial i altres coses del monestir de Montserrat. No busco "m'agrada", busco resultats comercials i rendibles i autoritat de marca. No deixis que una gestió amateur freni el creixement de la teva empresa. 👇 Què t'ofereixo? Una Consultoria de Diagnòstic GRATUÏTA. Analitzarem la teva web, el teu blog i les teves xarxes socials. I la teva comunicació en general. Et diré la veritat sobre el que estàs fent i com podem millorar-ho per augmentar les teves vendes i millorar la teva reputació. 📲 Reserva la teva sessió de diagnòstic ara mateix. Contacta amb mi i fem que la teva comunicació estigui a l'altura del teu negoci. T. +376360387 – T +33786568901 ✉ contacto@pepverges.pro 🌐 www.pepverges.pro #ComunicacióEstratègica #EmpresesAndorra #SEOAndorra #ConsultoriaDigitalAndorra #RelacionsPúbliques

Jaume Bartumeu creu que el projecte d’un aeroport dins d’Andorra no només és inviable sinó que està molt mal fonamentat

El reelegit fa pocs dies president de Progressistes-SDP, Jaume Bartumeu, opina que l'aeroport en territori nacional que projecta la Cambra és inviable i està mal fonamentat. Pensa que des d'un punt de vista mediambiental ja queda invalidat. Afegeix que tampoc es pot afirmar que es portaran passatgers i mercaderies de fora de la zona Schengen sense tenir en compte els interessos de la Unió Europea, a qui a sobre es vol demanar una subvenció per finançar entre 500 i 700 milions d'euros que es preveu que costi.Es pregunta "com pot tenir la lleugeresa de dir (la Cambra) que es portaran turistes de qualitat de fora de la UE i mercaderies" i voler demanar una subvenció a la UE "quan estan dient que faran la pirula". Creu que tot plegat és "absolutament poc seriós". "Em va semblar no només inviable, impossible i indefensable, sinó molt poc fonamentat", ha dit. Molt crític s'ha mostrat també amb la negociació amb la Unió Europea. Diu que per molt que s'estengui la mà les converses es continuen portant amb secretisme i reclama "on són els documents". Bartumeu ha recordat que ja va advertir del pacte entre demòcrates i liberals abans de les eleccions i assegura que el Govern tripartit "no té projecte ni perspectiva, només hi ha hagut un gran repartiment de cadiram". Ha argumentat que precisament per defensar la necessitat d'un projecte de centreesquerra progressista ha acceptat repetir com a president del partit. Diu que és el moment que els joves valors de la formació vagin adquirint més pes. Pel que fa a les comunals, al setembre concretaran l'estratègia però és més partidari d'impulsar plataformes ciutadanes que de ser-hi com a partit. Entrevista completa al president de Progressistes SDP, Jaume Bartumeu, a l'Ara i Aquí:

Jaume Bartumeu creu que el projecte d’un aeroport dins d’Andorra no només és inviable sinó que està molt mal fonamentat. A l’Ara i Aquí de Ràdio Nacional ha arribat a qualificar-lo de barbaritat. El president de Progressistes-SDP també ha afirmat que el Govern tripartit no té projecte i només obeeix a un repartiment de cadires.

https://www.andorradifusio.ad/noticies/bartumeu-considera-inviable-impossible-indefensable-projecte