Els entrenaments que pots fer a Ems Revolution ANDORRA són exercicis adaptats a la teva necessitat física i psicològica
1 minuto de lectura
Els entrenaments que pots fer a Ems Revolution ANDORRA són exercicis adaptats a la teva necessitat física i psicològica. A més, els resultats són VISIBLES amb força rapidesa, ja que, l’ús de l’electroestimulació uns 20 minuts cada setmana millora una sèrie de funcions
Per poder millorar l’ansietat, una de les millors maneres és fer exercici, ja que treballem el cos, però també la ment.
Els entrenaments que pots fer a Ems Revolution ANDORRA són exercicis adaptats a la teva necessitat física i psicològica.
A més, els resultats són VISIBLES amb força rapidesa, ja que, l’ús de l’electroestimulació uns 20 minuts cada setmana millora una sèrie de funcions:
–Tonifica i elimina la flacciditat als braços
–Redueix el greix abdominal
–Crema greix fins a 72 h després
–Efecte “antiaging”
–Redueix mals d’esquena
–Reforça la zona lumbar
–Eleva els glutis (En diem efecte CULO10)
–Tractament anticel·lulitis
–Incrementa la teva força
–Guanya musculatura i resistència
Entrena 20 min i redueix la teva ANSIETAT, entrena només 20 minuts, guanya força, redueix volum i elimina grassa, sigues constant i perseverant… veuràs com la teva vida canvia i millora la teva energia positiva amb una inversió de només 20 minuts!